Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 20 lipca 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Dziennik Ustaw 2021 r. poz. 1343 >>>

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 sierpnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
Dziennik Ustaw 2020 r. poz. 1484 >>>

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 sierpnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów innych form wychowania przedszkolnego, warunków tworzenia i organizowania tych form oraz sposobu ich działania
Dziennik Ustaw 2020 r. poz. 1385 >>>

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 sierpnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach
Dziennik Ustaw 2020 r. poz. 1386 >>>

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 sierpnia 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Dziennik Ustaw 2020 r. poz. 1389 >>>

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 4 września 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Dziennik Ustaw 2020 r. poz. 1539 >>>

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 września 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
Dziennik Ustaw 2020 r. poz. 1614 >>>

Procedura funkcjonowania szkoły w stanie zagrożenia epidemicznego przygotowana na podstawie wytycznych MEN, MZ i GIS dla publicznych i niepublicznych szkół i placówek z dnia 5 sierpnia 2020 r.
PRZECZYTAJ>>>

 Regulamin biblioteki szkolnej na czas epidemii COVID-19
PRZECZYTAJ >>>

Regulamin dyżurów
PRZECZYTAJ >>>

Regulamin sali lekcyjnej
PRZECZYTAJ >>>

Regulamin pracowni specjalistycznej
PRZECZYTAJ>>>

Regulamin WF / zajęcia sportowe
PRZECZYTAJ >>>

Organizacja żywienia w szkole - regulamin
PRZECZYTAJ>>>

Nauczanie hybrydowe w PLO nr VIII w Opolu
PRZECZYTAJ >>>

 

Na prośbę Ministerstwa Edukacji Narodowej przekazujemy Państwu informację o materiałach edukacyjnych przygotowanych przez MEN dot. pomocy dzieciom i młodzieży po długotrwałym okresie nauki zdalnej. Znajdą je Państwo na stronie: https://drive.google.com/drive/folders/1qr3tdgsj52h3rrlqxpotyhjo9amjewjz?usp=sharing">https://drive.google.com/drive/folders/1QR3tdGsj52H3rRlQXpOTYHjo9AMJEWjz?usp=sharing

 

Jeżeli potrzebujesz konkretnego przykładu, jak wygląda realny brak sprzętu medycznego i jak może odbić się to na twoich bliskich – poznaj historię Rafała. Dowiedz się na jakiej zasadzie zwiększa się wśród nas epidemia nieuwagi.

Badania przeprowadzane w ostatnim czasie wskazują na dramatyczny brak lokalizacji przeznaczonych dla pacjentów chorych na covid-19; otwierane są kolejne placówki medyczne. Zaadoptowane na szpitale: dawne stadiony czy centra wystawiennicze, poświęcone chorym na koronawirusa nie rozwiązują jednak całego problemu systemu zdrowia. Wciąż nie znamy odpowiedzi w jaki sposób medycy mogą pomóc osobom cierpiącym na inne schorzenia, jednocześnie nie zaniedbując opieki nad chorymi na koronawirusa. Wiemy natomiast jak my - zwykli obywatele, możemy wesprzeć chorych i cierpiących. Odpowiedź jest bardzo prosta – NOŚMY MASECZKI ! Jeżeli nie dla nas samych, zróbmy to dla innych.

Film powstał ze współpracy Samorządów Uczniowskich: ZSEl i PLO nr VIII w Opolu
Rafał – Maciej Hudala
Scenarzyści – Michał Branicki, Piotr Czirnia, Łukasz Kołodziej
Reżyserzy – Michał Branicki, Konrad Nowański
Operatorzy – Konrad Nowański, Kamil Gröhlich
Organizator – Łukasz Kołodziej
Dźwiękowiec – Piotr Czirnia

 

 

 

Jeżeli potrzebujesz konkretnego przykładu, jak wygląda realne osamotnienie wśród naszych rówieśników – poznaj historię zwykłej córki, niezwykłych lekarzy. Dowiedz się na jakiej zasadzie zwiększa się wśród nas epidemia samotności.

W ostatnim czasie poświęca się wiele słusznej uwagi, ciężko pracującym lekarzom. Niestety przez natłok informacji notorycznie zapominany jest fakt, że medycy również mają swoich partnerów, żony czy dzieci. Zbyt rzadko wspomina się ,że dzieci dwojga rodziców pracujących w służbie zdrowia są całkowicie lekceważone – przegrywając z zobowiązaniem medyków do ratowania życia i zdrowia pacjentów. W ten sposób bardziej zagrożeni na zarażanie (z tego powodu często odosobnieni również od rówieśników) młodzi ludzie, pozostają zamknięci w internetowej przestrzeni czekając na powrót rodziców. Teraz tylko od nas zależy jak szybko powstrzymamy wciąż rosnący przyrost zarażeń i jak długo rodziny medyków będą czekać na powrót matki, ojca, żony czy męża – NOŚMY MASECZKI ! Jeżeli nie dla nas samych, zróbmy to dla innych.

Film powstał ze współpracy Samorządów Uczniowskich: ZSEl i PLO nr VIII w Opolu
Córka lekarzy – Katarzyna Kowalska
Scenarzyści – Michał Branicki, Piotr Czirnia, Łukasz Kołodziej
Reżyserzy – Michał Branicki, Konrad Nowański
Operatorzy – Konrad Nowański, Kamil Gröhlich
Organizator – Łukasz Kołodziej
Dźwiękowiec – Piotr Czirnia

Jeżeli potrzebujesz konkretnego przykładu, jak wygląda realny strach naszych rówieśników o swoich najbliższych – poznaj historię ucznia zaniepokojonego stanem zdrowia rodziny. Dowiedz się na jakiej zasadzie zwiększa się wśród nas epidemia nieodpowiedzialności.

Covid-19 jest wśród nas już wystarczająco długo żeby określić czy wiek może wpływać na podatność na wirusa. Odpowiedź jest poniekąd zaskakująca, ponieważ brzmi – NIE. Co oznacza ,że nawet najmłodsi nie mogą się czuć w zupełności bezpiecznie. W takim razie czy strach o otaczających nas seniorów jest uzasadniony? Jak najbardziej! Wrażliwość na covid-a jest niezależna od wieku chorującego, natomiast postęp wirusa w organizmie i końcowa śmiertelność już tak. Obawy przed przypadkowym zarażeniem naszych najbliższą są całkowicie zrozumiałe w przeciwieństwie do ignorancji jaką przejawia cześć społeczeństwa. Jako wspólnota musimy działać razem, okazywać zrozumienie tym którzy obawiają się o życie i zdrowie swoich najbliższych. Nawet jeżeli sami nie jesteśmy w zupełności przekonani co do słuszności restrykcji epidemiologicznych - NOŚMY MASECZKI ! Jeżeli nie dla nas samych, zróbmy to dla innych.

Film powstał ze współpracy Samorządów Uczniowskich: ZSEl i PLO nr VIII w Opolu
Główny bohater – Mateusz Markowicz
Scenarzyści – Michał Branicki, Piotr Czirnia, Łukasz Kołodziej
Reżyserzy – Michał Branicki, Konrad Nowański
Operatorzy – Konrad Nowański, Kamil Gröhlich
Organizator – Łukasz Kołodziej
Dźwiękowiec – Piotr Czirnia

 

 

Jeżeli potrzebujesz konkretnego przykładu, jak wygląda realne cierpienie osób dotkniętych przemocą domową i jak możesz im pomóc – poznaj historię Marty i jej przyjaciół. Dowiedz się na jakiej zasadzie zwiększa się wśród nas epidemia przemocy.

Jak uważacie, co najgorszego spotkało Was podczas zdalnego nauczania? Myślę, że na to pytanie każdy znajdzie inna odpowiedź. Warto się jednak zastanowić czy wasze przeżycia są związane z nauką? Sprzętem na, którym pracowaliście? Czy może faktycznym bólem fizycznym? Wbrew opinii, o szacunku jaki Polki i Polacy przejawiają do instytucji „rodziny”, wciąż około 90 tysięcy kobiet i dzieci jest ofiarami przemocy domowej – dyskretnie trawiącej nasz kraj, za zamkniętymi drzwiami domów i mieszkań. Teraz, znając ogrom tego zjawiska spróbujcie podzielić te 90 000 na poszczególne osoby – na pozór niczym nie różniące się od nas – ambitne, błyskotliwe i niewinne tego co je spotkało… Każda z tych osób, tak samo boi się pozostawać w domach pełnych agresji. Dopóki zarażenia się nie zmniejszą, większość z nich nie ma szans uwolnić się od rodzinnych katów - NOŚMY MASECZKI ! Jeżeli nie dla nas samych, zróbmy to dla innych.

Film powstał ze współpracy Samorządów Uczniowskich: ZSEl i PLO nr VIII w Opolu
Główna bohaterka – Martyna Jarocka
Marta – Anna Jelonek
Scenarzyści – Michał Branicki, Piotr Czirnia, Łukasz Kołodziej
Reżyserzy – Michał Branicki, Konrad Nowański
Operatorzy – Konrad Nowański, Kamil Gröhlich
Organizator – Łukasz Kołodziej
Dźwiękowiec – Piotr Czirnia

W zakładce COVID znajdują się przepisy oraz regulaminy dotyczące sytuacji pandemicznej.

microsoft teams

Informacje dot. e-dziennika >>>

OKE Wrocław

 centralna komisja egzaminacyjna

Edukacyjna Wartość Dodana

RCRE

Kuratorium Oświaty w Opolu

men